Hollywood and Beverly Hills - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Debbey Elegeert - WaarBenJij.nu Hollywood and Beverly Hills - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Debbey Elegeert - WaarBenJij.nu

Hollywood and Beverly Hills

Blijf op de hoogte en volg Debbey

19 September 2014 | Verenigde Staten, Hollywood

Vanochtend wakker geworden na 13u op bed te hebben gelegen. Natuurlijk was ik na een paar uur slaap klaarwakker, dat was rond 09.30 NL tijd waardoor mijn lijf vond dat ik uitgeslapen was. Helaaas was het hier nog maar 00.30 dus er moest nog wat slaap bij. Uiteindelijk zijn we om half 8 uit bed gekomen en voelde we ons best prima. Er lag nog pizza van de avond ervoor dus die hebben we tot ons gekomen als ontbijt. *pling* in de magnetron en onze buiken waren gevuld. En ja het smaakte!

Douchen en een rondje met de auto 'cruisen'. Mijn oog was gisteren gevallen op de straat achter ons, die heet namelijk Lennox. Dat was een bezoekje waard natuurlijk! Ook even snel een boodschapje gedaan en voor 15 artikelen 12 plastic zakjes rijker, oh zo lekker Amerikaans.. Daar houden we van! Snel terug naar huis want ons tante zal bijna arriveren. Na koud tien minuten komt 'handige tante' aangelopen en zijn we compleet! Let the adventure begin!

We springen na een lunch, van nog meer over gebleven pizza, rond 13.30 in de auto (ohja automaat.. Ahh gaat al beter) en rijden naar Hollywood. Rijden trouwens niet echt, meer voorzichtig rollen.. Wat een verkeer. Affijn, daar aangekomen over The wall off fame gelopen en de hotspots bekeken. De Santa Monica blvrd moest ook indrukkend zijn dus wij in de auto en rijden maar! Ondertussen zagen we The Hollywood Sign (de grote letters in de heuvel) maar kregen hem niet lekker in beeld voor de foto, doen we later wel was de beslissing na wat sukkelig autorijden. De Santa Monica Blvrd was een flop maar Beverly Hills was top! Wat een omgeving, huizen en view over LA! De avond valt en in het donker rijden we terug naar huis. Onderweg even een Macje gescoord en tegen 21.00 terug thuis. Onder het genot van een roosetje plannen voor morgen gemaakt en tevens ontdekt dat een foto van de Hollywood letters in de heuvel hem niet meer gaat worden... Crap!

• 20 September 2014 - 09:33

Marloes:

Super jullie belevenissen te lezen! En dit is nog maar het begin...
    Have fun!! Veel groetjes!!

• 20 September 2014 - 09:38

Shanyra:

Super deb!!! Goed om te lezen dat het allemaal goed gaat. Enjoy! Xx

• 20 September 2014 - 13:39

Christian:

Wat leuk dat jullie het zo fijn hebben daar en zo veel gaan bekijken.
    Heel leuk dat we dat hier op de voet mogen volgen.
    Ik zie dat jullie prachtig weer hebben.
    Vooral genieten en wederom prachtige foto's.
    xxxx chris

• 22 September 2014 - 11:31

Anke:

Hè debb Richard en desiree leuk hoor om verslag te lezen veel plezier