Bijna klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Debbey Elegeert - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Debbey Elegeert - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Debbey

17 September 2014 | Nederland, Terneuzen

Lieve vrienden,
Vandaag gieren de zenuwen al goed door mijn lijf.. Ik mag vannacht om 03.00 uit mijn bedje om de laatste dingen in mijn koffer te gooien, onwijs met mijn katjes te kroelen en klaar te maken voor de reis.. Jawel, America here I come!

Wil je op de hoogte blijven van mijn reis dan kan je via debbey.waarbenjij.nu ergens onderin de pagina aanmelden middels een mailing list of je kijkt natuurlijk even op mijn FB waar de verhalen zeker zullen verschijnen!

  • 17 September 2014 - 21:08

    Astrid:

    Als collega van moeders wens ik jullie heel veel plezier, voor morgen ; een goede mooie reis.

    Groet Astrid.

  • 17 September 2014 - 21:26

    Martine Kint:

    Hi Ik reageer ook als collega van moeders! ; ) heel veel plezier en geniet ze ben benieuwd naar jullie belevenissen groetjes Martine


  • 17 September 2014 - 21:28

    Joyce:

    Deb!! Heeel Heeel Veel Plezier , en geniet er lekker van!!! dikke kus van ons!

  • 17 September 2014 - 21:57

    Marie-louise:

    Hey. Debbey

    Leuk zeg!! Ja natuurlijk wil ik graag jullie reis volgen! Veel plezier!
    Groetjes en geniet ervan! Xx

  • 17 September 2014 - 21:58

    Shanyra:

    Heel veel plezier lieve debbey !
    xx

  • 17 September 2014 - 22:15

    Stephanie Wezepoel:

    Haai! veel plezier, geniet er lekker van! Mocht je zin hebben, ik spaar kaartjes ;-) Groetjes Steef

  • 17 September 2014 - 22:22

    Dees:

    Geniet!

  • 18 September 2014 - 00:09

    Romina:

    hey hey Deb.... Super veel plezier toegewenst met je reis na America.. Lekker op verkenning,feestjes vieren,en vast nog wa educatieve dingen :-p...

    Genieten in ieder geval..

    Liefs en een dikke x Ro

  • 18 September 2014 - 09:20

    Christian Huygens:

    Hallo Debby heel veel plezier in Amerika. Geniet ervan. Wij op de Cavalier willen natuurlijk ook graag op dehoogte gehouden worden hoe het jullie daar vergaat.



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debbey

Actief sinds 11 Sept. 2014
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 7660

Voorgaande reizen:

18 September 2014 - 25 September 2014

Amerika.

Landen bezocht: